Friday, December 13, 2013

Kebosanan

Tak sabarnyer aku nak tengok winner tv...duk depan komputer menulis entri sebab menunggu winner tv..sambil menunggu aku menulis entri kat blog yang dah lama aku tinggalkan nie..Tak pe lah,janji aku ada entri setiap tahun..apa nak buat blog nie si pemiliknyer seorang yang pemalas sikit tuk menaip untuk men-update blog nyer..tapi tak kisah lah..Disebabkan dah kebosanan kat rumah nie..tu yang di upadate blog nie..

Disebabkan aku dah terlalu bosan tahap gaban nie..maka blog aku ada lah entri..kalo tak jangan haraplah aku nak bukak blog aku nie...tiap2 masa aku akan bukak youtube ngok video tak pon main game...hidup kalo tak bekerja nie makan tido jer lah aku nie...mak aku pon dah tak tau nak cakap per kat aku nie..tiap-tiap hari duk depan komputer..kalo tak depan komputer ngok video kat you tube..main game kat tab...tula lah rutin harian aku nie...hidup aku nie cam orang tak ada life lak aku nie...tak per...tahun depan tak tau lagi..harap-harap ada benda baru kat blog nie...

nak gi tengok winner tv pulak...see you soon mg blog...(^_^)..

No comments:

Post a Comment