Friday, December 13, 2013

2013

Last entri aku kat blog nie masa bulan 12 tahun 2012 dan sekarang entri yang terbaru pulak bulan 12 tapi tahun 2013. Aku tulis setiap entri aku kat blog nie masa aku tak berkerja.So sekarang aku penganggur terhormat kat rumah...huhuhu..Setahun yang lepas aku mencari kerja,sekarang pon aku masih mencari kerja.Susahnyer nak mencari kerja yer.Apa nak buat rezeki kerja tak ader lagi...Harap-harap tahun depan dapatlah kerja.Interview dah banyak pergi tapi satu pon tak sangkut.Camna nak leh lepas interview...dah pening pikir caranyer...bilalah aku nak dapat kerja yang tetap...Harap aku dipermudahkan mendapat kerja..

2013 akan berakhir..apalah akan terjadi di tahun 2014...adakah aku akan menulis lagi entri setahun sekali atau tak menulis lagi...tapi akan aku pasti setiap tahun akan ada entri jika masih bernafas di dunia nie...

2014 aku akan menunggu ketibaan mu...

No comments:

Post a Comment