Saturday, December 14, 2013

Bengang plus Mengantuk

mata dah mengantuk nie tapi masih nak menaip kat keyboard nie lagi...bengang punye pasal..mengantuk pon tahan sebab nak menaip lagi...bengang ngan line tnet yang lembap dan winner tv yang aku tengok stop ditengah jalan..bodoh betol...dah ler tungu punye lame dari pukul 10 lebih tadi siap boleh tengok fantastic four kat tv3 tadi...tapi winner tv tak dapat gak aku tengok.bengang betol...kena tunggu esok ler jawabnyer...mahu tengok esok mak aku membebel kat aku nanti..mau tak membebel..dah ler tido lambat..pastu bangun mesti la lambat punye...pastu duk kat depan komputer jer..dari pagi sampai ker malam...maaf yer mak..dapat anak macam aku nie...kena ler tahan sikit perangai anak yang tak berapa makan saman nie...

Gud nite..See you tommorow winner tv...



Gambar nie daripada yg life....

No comments:

Post a Comment