Sunday, October 4, 2009

Rayer ngan family n frenz......

rayer ngan family.....

rayer first semua adk beradik aku berkmpl....ramai ler kat umah aku tu.....tp xsemua yg der....nie der beberapa jer yg der....aku der 9 0rg adk beradik...tp xsemua der kat dlm gmbr nie...separuh jer....nanti ler la letak semua nyer....hihi...

My Family Pic.......

nie family abg long aku ngan mak aku



nie family abg ngah aku....


nie lak family 2 org abg aku....


family akak aku ...
ader 2 org adik beradik aku yg xder kat sini abg n akak aku...sorang abg aku dh meninggal dunia n arwah ader 2 org ank...

anak2 buah kesygan aku.....



rayer ngan kekwn.....

nk dimulakan citer....rayer ke-3 aku g rayer ngan member aku.....g umah ckg n member2 lame mase kat sekolah menengah dulu....rayer punye rayer xsedar smp kol 12 tgh mlm kitorg g rayer...rayer sakan ler....tp thn nie xramai yg join g rayer....tp best ler...puas g berayer....berayer smp xigat lab report n assignmnt berlambak....blk kat u br serabut n buat....rayer ler kata kan....hehe....


nie geng first trip rayer....

nie citer rayer ke-3....rayer ke-5 g ag rayer ngan kekwn....g umah yg xdpt g mase rayer ke-3....rayer thn nie plg sakan ler....nie kat umah ckg rayer ke-5....

2 all my frenz...c u next year punyer rayer....buat ag gempak....^_^

No comments:

Post a Comment