Sunday, October 4, 2009

First time buat blog....

Bermulalah 1 citer dlm idup aku...kali pertama membuat blog setelah dipujuk member aku yg sorang nie..name die fiza..dia mmg suka post kat blog...dia tu mmg blogger yg active gak la.... blog nie bermula bila aku pegi ke umah member aku nie..fiza la.. tuk tanya psl assignmnt....duk punye duk kat umah dia nie...tetiba dia srh aku buat blog...mula2 rase mls nk buat sbb aku igt blog nie tuk org2 tertentu jer... cam dia tu ..hehe.. lpstu member aku nie pujuk punye pujuk....xputus asa betol die tu..haha...akhirnyer muncul ler blog aku....nie post pertama aku...n akan muncul lg post dlm perjalanan hidupku nie...tggu yer...sbb excited first time buat blog.....aku terus post lps buat blog n x tggu lg...mlm lak tu...pd hal sok nyer der claz...hahaha...xkisah psl claz janji ler tulis post kat blog aku nie....

No comments:

Post a Comment