Thursday, April 28, 2011

My Comic

Aku suka sgt baca komik..aku suka baca komik kartun...semua jenis komik kartun aku baca...paling best kalo dapat baca komik yang org lain bli sbb dpt jimat sikit sbb xyah bli semua komik kalo nk baca...hihi...aku nie memang suka baca komik...tp xsemua aku bli...certain komik aku pinjam jer drp kekwn aku yg suka baca komik...komik yang aku kumpul kebanyakkn yg created oleh zint...xtau lah bila aku mula start minat kumpul komik zint nie....so skrang bila ader komik zint yang aku xder aku akan bli...tp xler bli slalu...bila ader lebih bajet aku blilah...maklumlah student ag....aku nk kongsi sikit komik yang aku ader kumpul...mula skali first komik zint aku bc...under 18...3 komik b'kait drp watak nie masih sekolah rendah smp dh keje...



lepas watak dlm nie dh keje xler buat under 18 ag sbb semua dh over age..hihi...tp lps under 18 nie, muncul komik under 18 yang lain dgn watak and jalan citer lain sikit drp yang nie...yang sama cuma diorg student jer...semuanyer ader 4 siri...



lepas under 18 dh tamat,aku beralih ke komik kijaya...komik nie aku xtau ag smp siri bp...sbb yang aku ader smp siri 5 jer...aku yang cuba mencari siri2 yg lain...yeah..fighting2..



semantara menunggu siri kijaya yg t'baru untuk ditemui aku beralih ke komik user...nie aku br jmp siri 1 jer...aku akan tggu siri yg t'baru kuar...



nie komik yg xder byk siri...kalo xpon sambung komik yang lain..nie koleksi yg xb'siri..aderlah sikit yg xb'siri...



setakat nie aku br dpt kumpul 17 komik jer...aku akan menambah koleksi komik aku...misi aku ialah utk mencari komik created oleh zint and buat simpan buat koleksi ...tp bila ader duit lbh jer la aku bli..hihi..nampak gaya lambat la ler kumpul...xper sikit2 lama2 jd bukit...
ps:br teringat aku start kumpul tahun 2008,time aku mula msk u...hihi

No comments:

Post a Comment